Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Di Okt 13 10:40:51 CEST 2020

/*Het is helder weer , en hopelijk dat het vandaag ook zo blijft .*/
/*En ik vind het al akelig dat het zo vroeg donker word , en de avond
begint vroeg .*/
/*Het is half acht en dan begin je al een klein lampje aan doen , dan is
het in de kamer al donker .*/
/*Dan mis je toch de zomermaanden , het lange avond licht , de
gezelligheid met wandelende mensen die voorbij lopen langs de sloot.*/
/*Maar nu aan de overkant hebben ze onderhoud aan de daken en krijgen
allemaal nieuwe dakpannen .*/
/*Daar staan allemaal lage huizen , ja het onderhoud moet je voor de
winter klaar hebben.*/
/*Gisteravond lagen hier 7 zwanen , vader moeder 5 grijze nog geen wit
verenkleed .*/
/*de sloot ligt hier vol kroost , maar ze eten er wel van , dus zal heel
voedzaam zijn.*/
/*Ja je kijkt nu maar om je heen , durft eigenlijk geen grote
ondernemingen meer te doen ,*/
/*al maanden geen kleinkinderen bezocht .*/
/*En ik ben toch zo benieuwd hoe Nickey en Olaf hun huis is geworden,
maar we wagen het niet het loopt niet weg .*/
/*En Cynthia en Mark met Myrthe , je wil ze weer in het echt zien en
niet op een videogesprek en dat is ook maar spoorradius .*/
/*Ja en Haylee is een school gaand  en komt met veel mensen op school in
aanraking , dus die ook niet .*/
/*Maar ik mis al mijn guppy's zo als ik ze vroeger noemde -:))))
*/
/*Ach je word nu overal in beperkt , je krijgt thuis bericht van de
valies , hoe hun regels zijn  en die worden straks ook weer beperkte .*/
/*En nu maar van avond afwachten wat voor regels er bij komen , hopelijk
nageleefd worden .*/
/*En ja we hebben hier veel stuurlui aan de wal die het allemaal beter
weten , maar wie komt met het beste idee !!!!*/
/*Hopelijk staat er toch iemand een op , en die krijgt dan de prijs .*/
/*Maar ik wens jullie een aangename dag toe .*/
/*Zieken beterschap.*/
/*Maar hou nog even afstand en hou het gezond.*/
/*Groetjes van Dini de R .*/