Onderwerp : [Adromapsp] Senioren2000 Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Za Okt 17 10:47:57 CEST 2020

/*Hallo allemaal een goede morgen voor allemaal .*/
/*Het is een droge dag maar nog steeds fris .*/
/*Maar toch weer zaterdag , de dagen vliegen voorbij .*/
/*De thuiszorg via de trap naar boven had het briefje bij de lift niet
goed gelezen.*/
/*Maandag is die dan echt buiten werking .*/
/*Maar ze zei dat het goed even voor haar conditie was :-)) maar hijgend
kwam ze boven .*/
/*Maar Maja ging toch maar met de lift weer naar beneden toe.*/
/*Ja het volgende week afzien voor de dames .*/
/*Toen we hier pas woonde was een keer de lift kapot , toen kwamen we
thuis van een ommetje.*/
/*De scoot die bleef beneden toen heb ik de trap genomen 4 hoog .*/
/*En dat duurde wel even en buiten adem kwam ik toch boven.*/
/*In ons oude huis moesten we wel de trap lopen en dan moest ik twee
hoog en duurde een kwartier dat ik boven was .*/
/*Maar de stoeltjes liften zijn op elke etage bevestigt , dus kan
maandag loos gaan .*/
/*Een week met veel lawaai en herrie ,...maar daar je krijgt dan iets
moois voor terug en wat goed werkt :-))*/
/*Maar ik blijf nu een weekje op hok, beneden zetten is mooi maar
iedereen met een kwade wil kan hem meenemen .*/
/*En daar is die toch iets te duur voor .*/
/*Ik ga jullie groeten en wij gaan aan de koffie .*/
/*Zieken beterschap en hou het gezond en hou afstand .*/
/*Groetjes van Dini de R .*/

--
Je hebt dit bericht ontvangen omdat je bent geabonneerd op de groep
'Senioren2000' van Google Groepen.