Onderwerp : [Adromapsp] Bedankt

Auteur : Joke Nieuwenhuizen
E-mail : joke.nieuwenhuizen op chello.nl
Datum : Vr Okt 23 22:36:11 CEST 2020

Mieke bedankt dat je mijn les als eerste hebt gekozen en iedereen
bedankt voor de felicitaties.
Nelly en Indra gefeliciteerd met jullie tweede en derde plaats.
Het waren allemaal mooie lessen, het lijkt mij zo moeilijk om daaruit te
moeten kiezen.

In een volgende mail stuur ik de weekles die ik heb uitgekozen.

Groetjes Joke