Onderwerp : [Adromapsp] kopen

Auteur : An Verbiest
E-mail : anverbiest op kpnmail.nl
Datum : Zo Sep 6 11:53:22 CEST 2020

/Hallo Aad / of allemaal
/

/Vol goede moed ben ik gisteren avond begonnen om een makkelijk en mooi
werkje uit te zoeken/

/Ik heb sinds enkele weken het programma PSP 2021 gekocht,omdat het
programma 2018 ik met
/

/het herstellen van mijn laptop verwijderd heb, dit heeft te maken met
mijn terugval van de kennis./

/Dus PSP 2021 erop gezet nu zie ik dat er verschillend filters steeds
niets doen en vast komen te zitten./

/Gister avond op google een andere Psp gezocht PSP X1 maar daar werken
alle filters wel bij, maar hij/

/is te leen,
/

/dus over 30 dagen terug geven. Ik wou wel vertellen dat op PSP 2021 de
filters wel werkt unlimited 2 daar
/

/zijn er veel op komen staan.Ik hoef geen nieuwere Psp  voor mij mogen
alle versies als ik maar een werkje
/

/adrokan maken/

/Weten jullie voor mij waar ik ergens zo"n programma kan kopen/

/An
/