Onderwerp : [Adromapsp] weer eens een scriot

Auteur : Ans Helmes
E-mail : anshelmes op kpnmail.nl
Datum : Di Sep 15 17:44:43 CEST 2020

Dag Rita

  Scripts heb ik ook gemaakt en vele met mij hier. Er was ook een club
van op seniorweb, ben ik ook een poos bij geweest, was erg leuk en
leerzaam, maar die is ook opgeheven, al voor een paar jaar geleden. Maar
scripts kunnen we niet meer zien, en ook niet versturen. Daar zijn de
tegenwoordige mail programma's niet meer geschikt voor. Animatie gaat,
wel maar scripts niet meer zover ik weet.

       Dus geen script hier te zien. Jammer ...helaas..Vr gr Ans Visser.