Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Wo Sep 23 10:28:39 CEST 2020

/*Hallo allemaal , een goede morgen voor allemaal.*/
/*Weer een dag met mooi weer , en je blijft er nog even van genieten.*/
/*Kon vanmorgen eerst niet op gang komen , maar ja de tijd van het jaar
brengt gewoon weer zijn ellende mee.*/
/*Vannacht ook heel erg weinig geslapen en elk uur horen slaan.*/
/*Een klok is leuk met geluid als je slaap en niets hoort .*/
/*We hebben de klok van Eddy zijn moeder ,  een hangklok een Big Ben ,
en elk kwartier geeft aan .*/
/*Alleen het hele uur ,...gaat die uit zijn dak dat is de toegift .*/
/*Als je  van de wereld bent is het niet erg  en dan hoor je hem ook
echt niet , maar een donkere nacht met ogen open , Ja dan heb je feest:-))*/
/*Ach dan heb ik maar niet over mijn knie , met pijnstiller is het net
te houden .*/
/*Gisteren naar het stadje geweest , en op de Touwlaan kan je merken
iedereen is met zijn huis bezig , je ziet de corona hakt er in.*/
/*En in het stadje waren gezellig zijn op de terrasjes  en zat vol ,
maar wel met afstand .
*/
/*De najaarsschoonmaak hebben ze allemaal te pakken , velen zijn al met
de winterschilder bezig .*/
/*Geen vakantie is vervelen als je vrij hebt dus dan maar het huis.*/
/*Ach moet nog aan vroeger denken , alles naar buiten het ledikanten
werden  uit elkaar gehaald,*/
/*alles moest schoon zijn , elk gaatje moest schoon .*/
/*Dekens werden goed uitgeklopt buiten en moest lang luchten , maar elke
week met de verschoning hadden we het zelfde ritueel :-))
*/
/*En dan had je kamer voor kamer , en mijn vader ging voor met de
witkwast want moest wit zijn het planvont.*/
/*En dan was het klaarmaken om weer te slapen en dan was je er toch wel
aan toe , je werd achter je vodden gezeten om je werk goed te doen.*/
/*En Oh !! wat waren blij als dat weer voorbij was .*/
/*Wij halen nu regelmatig iets van de kant en geen grote schoonmaak meer
, zie iemand heel graag dit doen :-))*/
/*Ach het was vroeger toch allemaal anders  en toch was je gelukkig , en
veel middelen die we nu hebben was er niet .*/
/*Allemaal een fijne dag en zieken van harte beterschap .*/
/*Hou afstand en hou het gezond .*/
/*Groetjes van Dini de R