Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Ma Apr 5 09:05:11 CEST 2021

/*Hallo allemaal een goede morgen voor allemaal.*/
/*Ja koud en regen , maar we komen de tweede Paasdag ook door .*/
/*Loop naar de keuken en denk schenk me eigen nog een kop koffie maken ,*/
/*maar keer terug in de kamer zonder de koffie, nou maakt Eddy nog een
bakkie koffie voor me .*/
/*Mijn gedachten waren gewoon ergens anders waar weet ik niet :-))maar
geen slechte gedachte .*/
/*Gisteren een gebakje bij de koffie toen Eric er was , later kwam
Ursula nog binnen .*/
/*De gebakjes zijn opgegaan toch een beetje Pasen .*/
/*Henni en Lee en Haylee aan de telefoon gehad , als we alle prikken
hebben gehad kan ik daar weer gewoon op de koffie.*/
/*Ze blijven vreselijk voorzichtig met ons , we wonen in de zelfde
plaats , maar kan ook zo veraf zijn.*/
/*Dat rot virus gooit heel wat roet in het water en brengt veel verdriet
over heel de wereld .*/
/*Je staat daar nooit alleen in , heel wat mensen hebben hier verdriet
over dat zei iemand zijn kwijt geraakt ..*/
/*Kan alleen maar zeggen tegen degene die de prikken uitdelen , gooi een
tandje boven en iets sneller gaan .*/
/*Pak niet een uit een gezin ,.....maar neem ze allemaal meteen , des de
eerder zijn we beschermd .*/
/*Vandaag laten we alles maar zoals het is ,en het eten maken we het ook
makkelijk .*/
/*Drumstick met currysaus en gebakken aardappels en rauwkost ,ja dat
hoort er elke avond bij  en het toetje yoghurt met blauwe bessen  .*/
/*Het word een makkie vanavond met het eten en morgen weer gewoon de
verse groenten op ons bord.*/
/*Allemaal een genoeglijke tweede Paasdag .*/
/*Maar het is nog steeds afstand en gezond houden
*/

/*Groetjes van Dini de R
*/
/*