Onderwerp : [Adromapsp] Verkenner/navigatie

Auteur : Hetty van Hettema
E-mail : hettyandrea op gmail.com
Datum : Za Apr 10 16:27:14 CEST 2021

Hallo allemaal,
Voor mij ook onbekend. Ben gaan zoeken (PSP 19) en als je onder beheren
kijkt kun je de map navigatie vinden.
Beheren staat bij mij altijd uit. Gebruik bewerken.
Mijn vraag is : Wat heb je eraan? Weinig mappen gaven resultaat als ik
ze aanklikte.Zelfs afbeeldingen en die staan er in grote getale.
Groetjes Hetty