Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Do Apr 15 10:19:24 CEST 2021

*/Hallo allemaal een goede morgen voor allemaal./*
*/Een zonnetje is aanwezig maar nog steeds erg fris./*
*/April doet wel wat hij wil , maar we moeten het toch ietsje warmer
krijgen ./*
*/Kan natuurlijk ook mij liggen , na de prik heb ik last van rillingen
en koud ,/*
*/en ben misselijk zijn en overgeven , vandaag gaan ze bloedprikken waar
dat vandaan komt ./*
*/Word vandaag door de dokter terug gebeld ook door de longarts .
/*
*/Ik zit niet goed in mijn knollentuin , had het graag anders gehad na
de prednison./*
*/Vanmorgen weer vroeg wakker het wekkertje in me is het gewoon niet
eens met me om in bed te blijven liggen ./*
*/Om 5 uur keek ik de dag aan maar wel in bed blijven liggen te moe en
had het koud ./*
*/Om kwart voor zeven maar onder de douche  ,... de thuiszorg zou er
vroeg zijn./*
*/Mij vriend de grasmaaier is druk bezig , ja niesen dat is in deze tijd
mijn hbby daar heb je een dagtaak aan./*
*/De oogjes zijn aan het eind van de klein en opgezet en hopelijk is het
weer snel voorbij de hooikoortstijd  ./*
*/De Hazelaar staat onder bij de flat en niet een maar meerdere , en
maar niesen./*
*/Eigenlijk door heel IJsselstein staan je ontloopt het niet ./*
*/Maar ik hou van het groen en die is ook groen dus hou van de
Hazelaar:-))/*
*/Maar ik jullie groeten en wachten op de prikzuster en de dokters die
bellen ./*
*/En een hele fijne dag vandaag , maar hou afstand en hou het gezond ./*
*/En zieken beterschap./*
*/Groetjes van Dini de R