Onderwerp : [Adromapsp] mien plaatje 2 van week 15

Auteur : W. van der Harg
E-mail : mien100231 op kpnmail.nl
Datum : Za Apr 17 12:55:03 CEST 2021

Goede middag Allenmaal
Hier is mijn 2de inzending van de tube week 15
De animatie die er instond is mislukt jammer dan nu zo maar
het is uit een lesje van jaren geleden van Aad nr 14051
Hoe het met die andere series die ik voorbij
zie komen is me ontgaan Wat is het precies en de bedoeling
hiervan is het een of twee clubs in de club ?
Ik doe al jaren mee met de lessen van Aad maar ben een hele poos
geleden verhinderd Maar alles is goed gekomen
Nu zou ik graag weten hoe dat in elkaar werkt
en wat de regels zijn. Laat het me maar horen
Aad weet wie ik ben
Allemaal een prettig en rustig weekend
Mien

[%Signature]