Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Ma Apr 19 09:31:05 CEST 2021

/*Het begint hier te net druppelen , de mist is van vanmorgen
opgetrokken .*/
/*Het is niet anders , de zon is vanmorgen denk ik niet aanwezig .*/
/*Maar je ziet bomen  weer langzaam groen worden , de wasem groen begint
telkens meer te worden.*/
/*Aan wat struiken wat bloesem , ja je kijkt er gewoon naar uit.*/
/*De meerkoetjes hadden midden in de sloot een nestjes gemaakt ,*/
/*geen ene vogel komt daar in de buurt , ze vallen ze aan ,...hoe groot
ze ook zijn .*/
/*De eenden hebben daar echt geen rust meer .*/
/*En alles wat in de sloot drijft word in het nest getrokken ,
*/
/*geen klein takje  ,of word weer in het nestje verwerkt .*/
/*Er zijn al wat zwanen , maar nog niet actief .*/
/*Ganzen ook nog heel weinig hier .*/
/*En de vogels zijn nog steeds druk in de bomen ,*/
/*we kunnen het nu nog allemaal zien maar als straks de blaadjes weer
aan zitten,*/
/*zie je bijna niet meer .*/
/*De duifjes die onze naaste buurvrouw een nestje hadden ',....*/
/*die zitten vaak in de boom voor ons het kleintje is aardig groot aan
het worden.*/
/*Wij gaan aan d slag om onze taken weer te vervullen in huis .*/
/*Maar eerst is het bedden dag  .*/
/*Ik groet jullie en een fijne maandag gewenst , zieken beterschap.*/
/*Maar nog steeds is het afstand houden en gezond blijven .*/
/*Groetjes van Dini de R