Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Zo Aug 22 10:21:22 CEST 2021

/*Helaas de zon is verdwenen , en gewoon af en toe regen.*/
/*We hadden het zo niet afgesproken , maar met natuur geweld kan je geen
afspraken maken:-))*/
/*Maar gisteren was het gewoon weer een cadeautje , en een prachtige dag.*/
/*Gisteravond een paar films gekeken van Vera en Sillent Witness.*/
/*Midden in de film herken ik dan een paar dingen , Oh die hebben
vroeger bekeken .*/
/*Maar ze blijven leuk om weer te kijken .*/
/*We waren om hall twaalf klaar en zouden naar de badkamer vertrekken ,
maar konden nog het journaal zien.*/
/*En om twaalf uur lagen we dan onder het dekbed .*/
/*Ja vroeg slapen heeft voor mij geen zin ,...een uur later sta ik weer
naast mijn bed .*/
/*Maar vannacht maar een keer er uit geweest en dat valt weer mee.*/
/*Straks komen de kinderen koffie drinken , wij hebben er alvast een
genomen .*/
/*Daar blijf je wakker bij.*/
/*Allemaal een fijne zondag gewenst , zieken beterschap.*/
/*Groetjes van Dini de R
/**/