Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Ma Aug 30 10:32:08 CEST 2021

/*Het is droog en daar heb je eigenlijk alles mee gezegd .*/
/*Maar wel iets warmer als gisteren en dan scheelt weer .*/
/*Gisteren eerst de kinderen op de koffie , daarna het eten klaar
gemaakt en later voor de computer gaan zitten.*/
/*Ach het was ook geen weer om een ommetje te maken , als je die
gedachten hebt dan stroomt de regen van de ruiten:-))*/
/*Wou vanmorgen naar de dokter voor mijn ogen , en zo waar ze gingen
vanmorgen zonder  dicht geplakt open.*/
/*Kijk het nu een paar dagen aan en anders moeten we het nu na laten
kijken , het duurt al een maand .*/
/*Ogen zijn wel rood door lopen en zal als het goed overgaan voor dat ik
een jongetje word .*/
/*Als de ene gras maaier is geweest begint de buurman met zijn tuin,
maar je kan er niets van zeggen.*/
/*Natuur blijft natuur  en zal bijgehouden moeten worden.*/
/*Wij gaan even aan het dagelijkse werk en morgen de rest .*/
/*Niet alles tegelijk , want Aken en Keulen zijn ook niet op een dag
gebouwd .*/
/*Er zijn van dingen waar je in leven nooit van af komt en toch moet
gebeuren .*/
/*Maar ben niet als huisvrouw geboren zeg ik dan maar  moet toch gebeuren.*/
/*Allemaal een fijne dag vandaag en zieken beterschap en hou het gezond .*/
/*Groetjes van Dini de R