Onderwerp : [Adromapsp] Arie emails .

Auteur : Arie
E-mail : aderksen_ op upcmail.nl
Datum : Zo Dec 5 16:10:15 CET 2021

Om te beginnen wil ik zeggen dat ik zelf de email niet te zien krijg die
ik nu verstuur .
maar daar heb ik me al bij neergelegd .

Wat Truus Kusters en Sophia betreft .

ik krijg veel emails daar zie je niets wat ze gemaakt hebben.
alleen vier randjes .

en er komen ook steeds meer mails in mijn privé map die in de map van
Aad thuis horen .
daar kan Aad niets aan doen , volgens mij ligt dat aan de provider die
je hebt
en welk adres je invult .

en die ongevraagde updates die je regelmatig krijgt .
je kent dat wel.....zet de computer niet uit en hoppa daar krijg er weer
een hoop .
met het gevolg dat sommige programma,s niet meer werken als voorheen .
ik weet niet hoe een ander er over denkt maar ik word doodziek van die
updates
van Windows .

Straks krijgen we de nieuwe update Windows 11 .
een heleboel computers zijn er niet eens geschikt voor je moet dan eerst
iets downloaden
of iets in de computerzaak iets kopen om in je computer te laten zetten .
ik hou me hart vast als het zover is .

ik heb het al vaker gezegd.....wij kopen een nieuwe computer maar
Windows is de baas.

laat ik maar stoppen wand ik zit me weer behoorlijk op te winden als ik
dit schrijf .

nog een fijne voortzetting van de zondag .
hoewel.......over een uurtje kunnen we al nergens meer heen .

dus ga maar iets moois maken met P.S.P

Arie