Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Vr Feb 5 10:48:06 CET 2021

/*Heel raar maar hier opeens toch een zonnetje en af en toe een druppel
regen.*/
/*En we moeten maar afwachten of het pak sneeuw morgen zal vallen .*/
/*Dat is eigenlijk dan de tweede keer , maar de eerste keer was het
binnen een dag weg .*/
/*Ja en maandag de kinderen naar school hoop dat ze wel sneeuw pret
hebben.*/
/*Wel merk dat de longen van mij dit weer allemaal niet meer aankunnen.*/
/*Ben op mijn verjaardag weer met prednison begonnen een hoge dosis .*/
/*En de afbouw na die tijd via de telefoon aan de huisarts gevraagd en
krijg die vandaag binnen.*/
/*Moet we weer een beetje inhouden en niet te druk maken .*/
/*Het is even met weinig lucht en gerommel in de longen.*/
/*Ik heb altijd een voorraad in huis als het begint en er niet meer
uitkomt.*/
/*Samen met het ziekenhuis en huisarts is dit geregeld .*/
/*Hoop dat ik er nu bij tijd ben geweest en niet uitloopt op een
ziekenhuis bezoek.*/

/*Maar ik ga jullie groeten en wij gaan nog aan de koffie .*/
/*Maar hou afstand en hou het gezond .*/
/*En zieken beterschap gewenst .*/
/*Groetjes van Dini de R