Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen op dinsdag

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Di Jan 5 11:10:22 CET 2021

/*Het miezert een beetje , het is wel erg koud , en verlang naar meer
warmte .*/
/*Mijn voeten zijn in de nacht niet warm te krijgen.
*/
/*Ook dat de ramen en deuren weer tegen elkaar los kunnen staan.*/
/* Vanmorgen weer aan het fröbelen geweest en met een masker gewerkt .*/
/*Twee keer keer maar met een andere kleur .*/
/*Had er ook een dame opstaan maar die heb weer vervangen door deze
leuke vogels.*/
/*Meeuwen vliegen hier met duikvluchten overheen, en maar hopen dat ze
geen vladders laten vallen op de ruiten.*/
/*Daar zijn ze vreselijk goed in , en kunnen goed mikken.*/
/*Oh dit raam is nog schoon hier kunnen we onze handtekening laten vallen.*/
/*De thuiszorg was vroeg , zou pas tegen negen uur komen maar kwart voor
acht stond ze voor de deur .*/
/*Ik heb een site gekregen met de tijden en die komt , maar ze passen
hun route een beetje aan om maar zo economisch te werken.*/
/*De meeste zijn met de auto , maar alles is hier niet met een auto zo
makkelijk bereikbaar .*/
/*In het binnen stadje mag je niet met de auto komen alleen fietsen ,
dus zetten ergens een fiets neer en gaan dat gebied af.*/
/*Ook moeten ze dan betaald parkeren maar dat word hier dan door de
gemeente betaald  en krijgen een pasje .*/
/*Maar zo als hier in het buiten gebied hoeft dat natuurlijk niet .*/
/*Het zijn meiden met  geen geld zijn te betalen zoals die werken en heb
er diep respect voor.*/
/*Daardoor mogen ze echt wel wat meer verdienen zo ook in de ziekenhuis
en rondom wat ze allemaal doen  .*/
/*Maar als achter de rug zijn we het gauw vergeten wat ze allemaal. doen
voor de gemeenschap .*/
/*En hoe laat ze ook komen ik pas me aan en wacht tot ze er zijn .*/
/*Ik ga jullie groeten en een kop koffie nemen om weer war warmer te
krijgen.*/
/*De verwarming staat aan maar ben niet warm te krijgen.*/
/*Zieken beterschap , hou afstand en hou het gezond.*/
/*Groetjes van Dini de R