Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Wo Jan 20 11:35:42 CET 2021

/*Het lijkt wel een beetje , maar nog steeds te koud buiten.*/
/*Vanmorgen is eerst Ursula geweest om ons huis te doen en het is weer
fris en schoon.*/
/*We houden het zelf bij maar het zware werk doet zei een beetje  en ben
daar best blij mee .*/
/*En vanmiddag de klok maar afwachten en wat wel nog mogen en niet .*/
/*Al zal er voor ons niet veel veranderen , ben nog steeds binnen .*/
/*En zal wel even wachten zijn voor de vaccinatie , zo als ik gezien op
internet is het niet eerder als april.*/
/*Als ze ons tenminste niet vergeten.*/
/*Echt af en toe hoor ik bij Nederland 1 over praten en dan beginnen de
twijfels weer .*/
/*Ik moet hem eerst voelen en dan geloven.*/
/*Als ieder zich aan de afspraak had gehouden ,...waren er nu geen
mensen meer dood gegaan .*/
/*Maar ja als je hoofd het niet wil accepteren en dom doorgaat met waar
je bezig bent , dan leer je het nooit .*/
/*En vraag me als de corona er niet was geweest hadden ze dan door de
weeks ook een feest gehouden, denk het niet .*/
/*Maar deze discussie zijn we dan ook al lang voorbij en we blijven
doorgaan.*/
/*Maar de muziek draait en de kamer is daar weer mee gevuld .*/
/*Neurie maar wat mee , het zijn de liedjes uit de jaren 70 .*/
/*En helpt wel om het uit je hoofd te krijgen.*/
/*Maar we houden nog even vol , tot het gaatje :-))*/
/*Allemaal een fijne dag en zieken beterschap.*/
/*Maar hou afstand en hou het gezond.*/
/*Groetjes van Dini de R .