Onderwerp : [Adromapsp] HELP!

Auteur : Toos Straver
E-mail : strav345 op gmail.com
Datum : Za Jan 30 20:22:12 CET 2021

Lieve Aad en Adromaten

Al meer dan 10 jaar heb ik met veel plezier en misschien niet met de beste
resultaten, maar toch met veel genoegen en veel hulp van Aad, die altijd
bereid is om te helpen de lessen van Adroma gemaakt. Vele namen van leden
zijn mij ook bekend en vertrouwd geworden. Nu heb ik sinds begin 2019 een
nieuw programma gekocht en geplaatst op  de computer.
Maar door de dood van mijn man heeft het wat tijd gekost om mij te
herpakken en weer aan de slag te gaan met deze hobby.
Nu heb  ik sinds een paar maanden de hobby weer opgepakt, maar wat ik ook
doe, ik krijg hem niet aan de gang, Iemand heeft voor mij het programma
verwijderd en opnieuw geplaatst met de hoop dat het probleem zou zijn
opgelost, maar helaas!!
Ik weet niet hoe ik verder moet gaan. Konktakt opnemen met Corel heeft geen
zin, want ik heb niet genoeg kennis van het technisch Engels.
Ik heb al de hele gebruikswijzer doorgelezen (600 blsz), helaas.

Het probleem begint al met de kleuren, de voorgrondkleur verschijnt niet
als ik verloop wil toepassen.

Wie wil en kan mij helpen om weer op gang te komen. Het is waarschijnlijk
een klein probleem, maar ik weet niet waar ik om hulp kan vragen. En in
deze coronatijd vind ik het heel jammer, dat ik moeten stoppen met mijn
hobby.

Hoop dat iemand mij telefonisch kan helpen en meekijken.
Groeten Toke

P.S. Ik zal mijn telefoonnummer geven zodra ik antwoord heb gekregen .