Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen op zondag

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Zo Jan 31 09:48:14 CET 2021

/*De daken zijn hier een beetje wit gevroren en het was vannacht koud.*/
/*Maar is een klein zonnetje die schijnt en de bomen iets
sprookjesachtig geeft .*/
/*Dan is de wereld even iets mooier,  als dat die was .*/
/*Thuiszorg was vroeg en toen ons ontbijtje genuttigd .*/
/*Eddy is een filmpje aan het kijken en ik heb vanmorgen rustig aan
gedaan.*/
/*De zondag is net als andere dagen en we toch nog even geduld hebben
met alles .*/
/*We weten nu wat de echte vrijheid is , we zijn er allemaal achter
gekomen .*/
/*Maar geduld is een schone zaak , maar ontbreekt me af en toe-:)).*/
/*Ik ga jullie groeten , we gaan aan de koffie om wakker te blijven .*/
/*Maar wens jullie een fijne zondag toe .*/
/*Hou het gezond en hou afstand en zieken beterschap.*/
/*Groetjes van Dini de R