Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Ma Jul 5 10:01:19 CEST 2021

/*De dag begon heel somber er dreigde van alles , maar inmiddels is het
iets lichter geworden .*/
/*Maar eerst moest ik de telefoon opnemen , en niet goed gekeken , was
weer zo,n buitenlands nummer.*/
/*Als ik ergens van sik kon krijgen hing die nu op de grond :-))*/
/*Zou die lui allemaal aan het werk sturen om eens echt geld te
verdienen , van plaats mensen lastig te vallen.*/
/*Of de telefoon door de w.c doorspoelen .*/
/*En als ik ergens niet tegen kan op maandagmorgen die rot telefoontjes .*/
/*Ik ben eigen zo wantrouwig geworden , dat ik ze meteen wil weg drukken .*/
/*Maar zit op een telefoontje te wachten dat mijn schoenen klaar zijn
bij de schoenmaker.*/
/*Ik heb geen mobiel  en kan er ook niet mee overweg ,  Eddy word ook om
de haverklap gebeld , maar die kan ze blokkeren.*/
/*Maar een kop koffie helpt weer voor de inwendige rust :-))*/
/*Gisteren niet weg geweest , de lucht was mij te donker en af en toe
druppelde het .*/
/*Vanmiddag alleen de therapie , het gaat steeds beter , alleen mijn
knie laat het afweten .*/
/*Maar ik ga jullie groeten en een hele fijne dag wensen .*/
/*Zieken van harte beterschap .*/
/*Maar hou het ook gezond .*/
/*Groetjes van Dini de R