Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Di Jul 20 11:54:26 CEST 2021

/*Vanmorgen om kwart voor zes op , we moesten toch op om 6 uur .*/
/*Eddy is naar ziekenhuis geweest , die moest met tram en bus.*/
/*En je bent gewoon even onderweg .*/
/*Tegen half elf weer thuis en ja en dan is er koffie .*/
/*Daarna de boodschappen en morgen is voorbij .*/
/*Maar nu is het om de maand , en dat scheelt weer .*/
/*En toevallig was de thuiszorg ook vroeg .*/
/*Heb nog wel wat achter de computer gedaan , maar ben toch in de stoel
gaan zitten.*/
/*En dan komt de vermoeidheid die de overhand krijgt , en de ogen waren
weer even dicht .*/

/*Ik ga oefenen en vernevelen en kijken of ik de stoel weer kan vinden .*/
/*Straks is weer tijd voor de lunchen , want dat hebben we vanmorgen wel
heel vroeg gedaan.*/
/*Allemaal een fijne dinsdag gewenst , zieken beterschap en nog even aan
de regels houden , maar wel gezond blijven.*/
/*Groetjes van Dini de R