Onderwerp : [Adromapsp] Goedemorgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Vr Jun 11 11:07:07 CEST 2021

/*Hallo allemaal een goede morgen voor allemaal.*/
/*Een zonnetje een beetje wind en echt het is prachtig meer wens ik niet .*/
/*Gisteren een beetje rot dag gehad , maar wel twee dagen door geslapen .*/
/*Maar ben zo moe , dat je bijna ook vader wil worden:-))*/
/*
*/
/*In huis is het behaaglijk de airco zorgt daar voor  .*/
/*Kapster geweest weer een euro meer waard , en Eddy meer.....
*/
/*Gisteren middag zouden we een straatje omgaan , maar buiten gekomen
weer terug gekeerd te warm buiten.*/
/*Gisteravond hebben we dan toch de kuierlatten genomen .*/
/*Rond geslopen  met de scoot in het stadje en omstreken , de terrasjes
waren ook echt heel vol.*/
/*Je rook alleen eten , maar zag er weer als normaal uit .*/
/*Wij zijn niet gaan zitten, ik durf dat echt nog echt niet , thuis
hebben we koffie gedronken tegen negen uur .*/
/*Het was een verademing buiten , koel en toch warm.*/
/*Er werd al aardig gevlagd door de geslaagde , en daar hing daar een
tas die uitgeput was van al dat leren.*/
/*We zijn door de boomgaard terug naar huis gegaan en binnen echt je
loopt dan echt tegen de warmte aan.*/
/*We zijn een film gaan kijken  The line of duty  opgenomen van vorige
week , vanavond het tweede deel , dit volgen we al heel lang.*/
/*
*/
/*Ben vanmorgen toen Eddy boodschappen ging doen nog even in slaap
gevallen , maar na de koffie weer wakker :-))*/
/*Vanmorgen komt het lab nog keer thuis prikken .*/
/*En dan nog de oefeningen doen en gaat aardig goed .*/
/*Maar ik ga jullie groeten , en een fijne dag wensen .*/
/*Zieken beterschap.*/
/*Maar blijf gezond en de regels gelden nog steeds .*/
/*
*/
/*Groetjes van Dini de R
*/