Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Zo Jun 20 09:44:55 CEST 2021

/*Het was hier vannacht onrustig , regen en onweer en hard waaien  , en
werd in huis weer erg benauwd .*/
/*Om kwart over twee in de serre gaan zitten , kijken of het wat frisser
werd .*/
/*Eddy heeft de ramen weer open gekanteld en ja twee ramen tegen elkaar
open dan word het fris.*/
/*Kreeg de kou over mijn lijf en onder het dekbed gekropen :-))*/
/*Maar kwart voor zes in de stoel gaan zitten en toch een uurtje weer
weg gedommeld .*/
/*Maar wel veel water nu gevallen en de bomen hebben het hard nodig .*/
/*Vandaag Vaderdag en wens alle vaders een leuke dag toe .*/
/*Gisterenmiddag zijn Henni en Lee al geweest .*/
/*Straks de rest op de koffie , en wij vervolgen onze dag dan gewoon.*/
/*Gisteravond twee oude film van Silent Witniss gezien , die hadden we
opgenomen .*/
/*Het waren die van heel uit het begin .*/
/*Dan zijn inmiddels wel spannender geworden .*/
/*Verder was er niet veel , ja voetbal maar dat kan me gestolen worden .*/
/*Welke zender je kijkt het is allemaal sport en oranje .*/
/*Onze jongste kleindochter Haylee mag in juli haar prik gaan halen , ik
ben er blij om .*/
/*Je weet niet wat ze nieuwe schoolseizoen op school oploopt .*/
/*Volgende week is haar laatste stage week en u nog een verslag
schrijven en dan beoordeeld de school of het goed was .*/
/*Ik ga jullie groeten en een fijne Vaderdag wensen .*/
/*Zieken beterschap en allemaal gezondheid blijven.*/
/*Groetjes van Dini de R .*/