Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Ma Jun 21 10:48:38 CEST 2021

/*Hallo allemaal een goede morgen uit een nattig IJsselstein .*/
/*Het is een buitje voor de hele  dag , maar goed voorde natuur die weer
nattigheid nodig heeft.*/
/*Vannacht eruit geweest om de hor op de serre deur te halen een
windvlaag schade zou aan richten.*/
/*Maar de kou trok ook over ons heen , dus eruit halen .*/
/*Maar toen we er nog niet in de kamer stonden de ramen ook gekanteld ,
en die heeft Eddy midden in de nacht dicht gedaan.*/
/*Buiten werd het luidruchtig door de harde regen tegen de ramen.*/
/*Ben wel nog voor de computer gekropen en een spelletje gedaan , ja
klaar wakker en om 3 uur terug gegaan.*/
/*Onder het dekbed gekropen en wel verder geslapen maar te kort.*/
/*Vandaag is de dag dat de zomer is begonnen , je ziet het buiten :-))*/
/*Dus word de langste dag vandaag , en nu maar hopen dat het lang licht
blijft .*/
/*Gisteren een gezellig koffie drinken gehad , en zo is Vaderdag ook
weer voorbij .*/
/*Ik heb gisterenmiddag naar Youp van t'Hek  zitten kijken die had ik
opgenomen maar nog niet gekeken .*/
/*Eddy zat in de serre zijn boek te lezen , met een dikke pil .*/
/*En toen viel het weer nog wel mee .*/
/*En kruipt ook de zondag voorbij , kruipen doe ik echt niet au mijn
knie :-))*/
/*Vanmiddag komt de therapeut weer , kijken wat hij er aan kan doen .*/
/*Ik ga jullie ook groeten en een fijne dag wensen in huis .*/
/*Zieken beterschap , maar verder wel veel gezondheid gewenst .*/
/*Groetjes van Dini de R