Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Di Jun 22 11:46:51 CEST 2021

/*Na een trieste natte dag nu weer een zonnetje maar nog wel een beetje
fris buiten.*/
/*De therapeut heeft me echt gewoon afgebeuld , heb met de hadden voor
de  ogen gelegen op achterste voren op bed  .*/
/*Anders kon die niet bij het rechterbeen komen :-))
*/
/*Dini ben je nu aan het lachen of huil je , ja hij heeft me echt pijn
gedaan maar moest door de pijn heen.*/
/*Heb achterste voren gebeden dat Jaco maar zou ophouden:-))
Maar vannacht geslapen als een roosje , en vanmorgen kon ik niet wakker
worden .*/
/*Maar de pijnstillers heb ik heel graag ingenomen , kan er best tegen
,maar nu even niet .*/
/*Maar je moet maar denken ben weer op de been , en je moet verder .*/
/*Zaterdag vieren ze Mirthe haar derde verjaardag in Gouda en daar wil
ik heel graag naar toe .*/
/*Maar de rollator gaat dan mee in de regiotaxi .*/
/*Kijken hoede dame er nu uitziet , want zie wel heel veel foto,s van
har maar wil haar graag weer in het echt zien.*/
/*En dat zullen velen over of grootouders zeggen.*/
/*Dan zie ik ook weer de kleindochters , maar ja die groeien niet meer
in de lengte :-)).*/
/*Tussen door met het schrijven riep de baas je moet nu trainen en dan
ga je maar weer .*/
/*En was weer even op de tanden bijten en doorgaan  voor me eigen
bestwil .*/
/*Hier in de buurt zijn er van die kleine vogeltjes die tegen de muur op
kruipen een stukje en dan weer vrolijk rond vliegen.*/
/*Ook van de week tegen onze hor in de kamer klom die omhoog een geinig
gezicht .*/
/*ja de vogels hebben het druk de bomen zitten vol .*/
/*En in de avond dan vliegt de een nog mooier met een duikvlucht .*/
/*Niet om na te doen :-))*/
/*Hannelore gefeliciteerd met de geslaagde kleindochter op naar het
volgende .*/
/*Allemaal een fijne dag gewenst al is het wat koeler maar toch genieten
van de zon.*/
/*Zieken beterschap , maar wel gezond blijven .*/
/*Groetjes van Dini de R
/**/