Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Ma Jun 28 09:58:49 CEST 2021

/*Als het buiten voelt , geloof dat het warmer word als gisteren.*/
/*Het word geen ommetje , te warm .*/
/*Gisteren wel gedaan en de zon brand op je huid .*/
/*We zijn door het stadje gegaan , en de terrasje kon gewoon niemand bij
zaten dicht op elkaar .*/
/*Geen 11/2 meter afstand , je neemt nog steeds veel risico .*/
/*Veel winkels open , alleen ik zou met die warmte echt niets gaan
passen .*/
/*Alleen bij het kruitvat vaatwastabletten gehaald  en gekocht voor het
hele jaar .*/
/*Thuis hebben we een lekker koud ijsje genomen .*/
/*Ja op de scoot zou ik handen van het stuur af moeten houden en rijd
niet .*/
/*Je wilt ook geen ongelukken veroorzaken.*/
/*Daarna met de macromieschotel begonnen  om die voor het avond eten
klaar te maken .*/
/*Extra paprika er in gedaan .*/
/*En ja je kan net zo heet maken als je wilt maar er gaat kruiden  in .*/
/*Tegen etenstijd weer even opwarmen , dan is alles doorgetrokken .*/
/*En was gewoon erg lekker , vanavond de rest , weer veel te veel
gemaakt .*/
/*Vanmiddag komt de therapeut mijn been weer pijnigen , en weer wat
oefeningen doen.*/
/*En zo gaan we elke dag maar onze door.*/
/*Wens jullie een aangename dag toe en neem een siësta vanmiddag , en
drink veel water  met de warmte .*/
/*Zieken beterschap en wel gezond blijven.*/
/*Groetjes van Dini de R