Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Wo Jun 30 10:14:49 CEST 2021

/*Het miezert, ziet er naar uit dat de zon op vakantie is .*/
/*Maar we maken het niet anders van, laat de regen maar komen .*/
/*Gisteren een rotdag gehad de hele dag zitten hoesten ,
*/
/*en was daar behoorlijk moe van dus alles op mijn dooie gemak gedaan.*/
/*Morgen ben ik niet aanwezig , naar het zieken huis voor longfunctie en
prikken .*/
/*De taxi is al besteld . en is de is dag ook weer besteed .*/
/*Ik heb eigenlijk weinig te  melden .*/
/*Dus ga er een eind aan breien .*/
/*Allemaal een fijne dag en zieken beterschap.*/
/*En maak van de dag een feest .*/
/*Groetjes van Dini de R