Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Ma mei 17 09:59:10 CEST 2021

/*Ik ga het weer proberen om te schrijven.*/
/*Met de gezondheid is het nog steeds naatje.*/
/*We hebben gevraagd aan de longarts om in de nacht zuurstof te krijgen .*/
/*25 mei daar naar het ziekenhuis toe.*/
/*Huisarts is thuis geweest , en alles door gesproken .*/
/*De nare ervaring van het ziekenhuis ,
*/
/*ze hebben drie keer moeten bellen naar onze eigen apotheek of ik dat
gebruikte .*/
/*Vaak miste ik een tablet , dan was we zullen het navragen bij u eigen
apotheek .*/
/*Ook al hadden we een lijst met medicijnen af gedrukt.*/
/*Artsen die niet met elkaar communiceerde , er werd geopperd hart en
longen .*/
/*Maar bleek alleen van longen af te komen .*/
/*Te weinig personeel en daar door patiënten vaak boos om werden.
/*Verder is het aanmodderen , kijken wat er wel lukt , je word er een
beetje moedeloos van.*/
/*Dikke ogen van de hooikoorts , je krijgt het er allemaal bij.*/
/*De tweede prik gehad op hemelvaart .*/
/*Gelukkig stonden daar rolstoelen , we moesten in de jaarbeurs hallen
zijn .*/
/*Je liep je daar te pletter , overal smalle paatjes afgezet ,*/
/*je maakte aardig wat meters om je doel te bereiken.*/
/*Peter en Ursula hebben ons begeleid .*/
/*Twee dagen een zware dikke arm gehad maar trekt nu weg .*/
/*Probeer weer op te krabbelen al lukt dit maar half .*/
/*Maar we gaan er weer tegenaan vanmiddag fysio  om 2 uur thuis .*/
/*Ik ga jullie groeten en een fijne dag wensen .*/
/*Maar hou nog steeds afstand en hou het gewoon gezond .*/
/*Groetjes van Dini de R