Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Di mei 18 11:01:45 CEST 2021

/*Hallo allemaal een goede morgen voor allemaal.*/
/*De zon maakte ons vanmorgen wakker en het rolgordijn moest naar
beneden keek in het glas stralend aan ,*/
/*maar toen zag ik gewoon niets meer , ogen nog steeds dik van de
hooikoorts .*/
/*Maar alles is beter als de regen van gisteren.*/
/*Vandaag is onze tweeling jarig Eric en Ursula 53 jaar geworden en we
dachten samen nu worden toch echt oud :-))*/
/*We gaan nog steeds niet naar verjaardagen , wij moesten wachten tot na
de Pinksteren dat je veilig bent.*/
/*Maar werd er gezegd je kan het altijd nog krijgen in lichte mate .*/
/*De fysio heeft me aardig wat opdrachten geven om weer wat beter te
voelen , maar wel werk aan de winkel.*/
/*En hopelijk krijg ik de ademhaling wat onder controle , want lukt nog
steeds niet .*/
/*Voel me ook een old wife .*/
/*Op de hometrainer kan ik echt niet meer en durf er niet meer op , maar
hebben een trapper los gekocht voor de voeten en voor de armen .*/
/*Maar nog best zwaar om daar een wat minuten weer op gang te komen .*/
/*
*/
/*En ja van het een kwam het ander een nieuwe huistelefoon moeten kopen .*/
/*We hadden twee een op de oplader en een in de kamer en in eens begon
geluid weg te vallen en de ander begon te kraken  als een oude dame.*/
/*Ze zijn niet meer zo vroeger wat jaren meeging .*/
/*Prijs ook niets meer de hemel, want je kan er donder op zeggen dat het
kapot gaat :-))*/
/*Ik word op het matje geroepen om te gaan trainen voor de vierdaagse :-))*/
/*De trapautomaat staan klaar om te beginnen , met toezicht dat ik het
wel goed doe.*/
/*Allemaal een fijne dag gewenst , zieken beterschap.*/
/*Maar nog steeds afstand en gezond blijven .*/
/*
*/
/*
*/