Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Za mei 29 10:28:12 CEST 2021

/*Goede morgen allemaal , en wat een mooi weer vandaag .*/
/*De verrassing van de dag .*/
/*Al twee nachten zo slecht gehad en vanmorgen eerst een klein tukje
proberen te doen .*/
/*Twee dikke ogen , waar de waterlanders van zelf lopen , je hoeft
helemaal geen verdriet te hebben :-))loopt vanzelf
*/
/*Om half zes ben ik in de stoel gaan zitten en geprobeerd een beetje te
slapen , maar was maar een uurtje dat de ogen dicht zijn geweest*/
/*Het hoesten was weer het geluid van een wolf , anders kan ik er niet
van maken .
*/
/*Als het een bal zou zijn geweest echt dan was het een geslaagd bal .*/
/*Maar vannacht ga ik hem van jetje geven en hopelijk dat de zandman me
niet overslaat .*/
/*Dit plaatje is een oudje die ik in het verleden heb gemaakt , en vond
hem nog steeds mooi .*/
/*Als wat bewaard heb nog wat om iets door te sturen .*/
/*Dinsdag ma ik naar Houten om nieuwe schoenen te laten aan meten .*/
/*Heb al een nieuw model uitgezocht zal onderaan weer geven .*/
/*Alleen de kleur word anders  en als dat er niet is dan deze kleur .*/

/*Allemaal een fijne dag vandaag geniet van het mooie weer .*/
/*Zieken beterschap.*/
/*Maar nog steeds met regels en hou het gezond .*/
/*Groetjes van Dini de R