Onderwerp : [Adromapsp] tube week 44 van Mien

Auteur : mien100231
E-mail : mien100231 op kpnmail.nl
Datum : Za Nov 6 12:39:27 CET 2021

Goedemorgen allemaal
Na een moeilijke week door van alles zo rommelig dat ik nergens toekwam
Ook mijn programma werkt nog steeds niet goed Erg moeilijk om
iemand hier te krijgen die alles eens goed kan krijgen de onkosten worden vergoed
meteen als het allemaal goed gaat. Aad ik heb er met veel gedoe dit van gemaakt
niet helemaal naar mijn zin, Maar ik moet het er mee doen
Heeft iemand er trek en zin in om tekomen dan bel maar.
Allemaal een rustig en gezellig weekend gewenst
Mien