Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Di Nov 9 10:45:29 CET 2021

/*Het is droog , maar nog geen klein zonnetje wat opgekomen is .*/
/*Eerst wens ik Joke heel veel sterkte in zieken huis en dat alles zal
meevallen.*/
/*En maar goed dat ze het nu nakijken voor dat er nog wat aangedaan kan
worden .*/
/*Met het Hart nemen ze echt geen risico .*/
/*Straks nemen we de tweede ronde bed , het grote dekbed ,.*/
/*Vroeger kon ik eigenlijk helemaal alleen , maar lukt van geen kanten
meer .*/
/*Het is zwaar en onhandelbaar , het geeft mee , maar niet zo als je zou
willen.*/
/*En het bovenaan goed liggen , niet alleen een overtrek die geen warmte
geeft .*/
/*Eddy pakt een paar knijpers en doet de bovenrand dan vastzetten daar
mee .*/
/*Dan trek ik de onderkant recht en dan de bovenkant , knijpers weg en
wij slapen er weer lekker onder.*/
/*Je krijgt over een handigheidje in iets wat het allemaal makkelijker
maakt .*/
/*Daar denk je aan als je jong bent , ik weet dat mijn moeder ook zoveel
moeite mee had ,*/
/*en ging daar het bed opmaken voor haar .*/
/*En opeens merk je dat je moeder het bed niet meer gebruikt ,*/
/*dat ze in de nacht op de stoel is blijven zitten.*/
/*Dan vraag je zelf af word ik ook zo , of is de onmacht van ouder worden.*/
/*Ik ga alleen in de stoel zitten als ik heel benauwd ben en niet kan
liggen.*/
/*Verder duik ik wel mijn bed in , maar nooit te lang :-))*/
/*Ze heeft er nooit antwoord opgegeven waarom op de stoel , en daarna
ging bij haar elke dag kijken
*/
/*en een spelletje doen , merkte dat ze achteruit ging , en tot haar
dood volgehouden .*/
/*Ja ik mis haar , en zei zeggen meid doorgaan met je leven.*/
/*Straks weer even aan de slag en daarna nog even trainen en oefeningen
doen .*/
/*Allemaal een fijne dag en zieken beterschap , ik weet dat er veel
zieken zijn en laat je er niet onder krijgen,*/
/*vecht en doorgaan.*/
/*Hou het verder wel gezond en dan die afstand waar iedereen hekel aan
heeft , zou het toch maar doen :-))*/
/*Groetjes van Dini de R