Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Di Nov 16 09:40:16 CET 2021

/*Hallo allemaal een goede morgen op een mooie herfstdag.*/

/*Het is best fris buiten , daar moet ik toch wel erg aan wennen .*/

/*Vanmorgen weer aan het fröbelen geweest , het blijft zoeken wat je wil
maken .*/

/*Vanmorgen voor half acht geholpen en was vroeg aangekleed en schoon
aan de haak.*/

/*Ursula is  om me weer te helpen met het huis .*/

/*Nu ze ergens anders moeten afwachten wanneer ze komt .*/

/*En het is daar nu erg druk , een groothandel , dus druk met de kerst
bezig , klanten die hun winkel bevoorraden .
*/

/*De Sint is nauwelijks binnen , of de kerstbomen staan overal weer .*/

/*En over sint , er is weinig reclame voor het feest , het schijnt
langzaam te verdwijnen .*/

/*En kerst is dan in opkomst , maar het feest van de kinderen , vond het
vroeger altijd spannend en leuk.*/

/*Ik weet mijn broertje was op zijn twaalfde jaar , nog  bang was ,
ondanks dat er niet meer in geloofde ,*/

/*maar tegen sinterklaas kwam dat toch terug .*/

/*Maar de boom komt er voorlopig hier nog niet , half december dan gaan
we er aan beginnen .*/

/*Het is zo,n sta in de weg .*/

/*Er roept hier een Pa is er nog koffie , dus daar gaan we dan maar mee
beginnen en lust er nog een:-))*/

/*Allemaal een fijne dinsdag , zieken beterschap en hou het nog even
gezond en wel met een beetje afstand.*/

/*Groetjes van Dini de R .