Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Di Okt 5 10:59:07 CEST 2021

/*Zoals we zien krijgen we een mooie dag er tussen door.*/
/*Lekker licht in huis .*/
/*Ursula is net weer vertrokken , huis is schoon.*/
/*Wij gaan weer ons eigen gang ,
*/
/*vanmorgen kwam ik een masker zwart wit en maar een gebruikt .*/
/*Ook wel eens anders als al die kleuren,
*/
/*maar je moet je leven blijven kleuren anders is er niets meer aan.*/
/*Als het zo blijft vanmiddag even naar het stadje , om wat te regelen .*/
/*We hebben het weekend met de kinderen over ouder worden , en ja daar
moeten we nu aan gaan werken ,*/
/*dat zaken zo kunnen overnemen en overal vanaf weten .*/
/*Iemand volmachten , over de geldzaken .*/
/*Ja we komen op een leeftijd dat je er over moeten denken .*/
/*En niet voor de verrassing komt te staan dat ze nergens van weten.'*/
/*En je moet dan doorpakken ,
*/
/*we hebben allebei wat en je weet niet wanneer de stekker er uit word
getrokken :-))*/
/*En ja twee weten er meer als een , dus was een gesprek die je niet
elke dag wil voeren.*/
/*Maar je staat er echt niet elke dag bij stil  en ben nog lang niet van
plan om het hoekje om te gaan:-))*/
/*Onkruid vergaat niet zo snel :-))*/
/*En we hadden alles al aardig op een rijtje , maar het laatste stap
moet ook genomen worden.*/
/*Maar zolang we zelf mondig zijn , zullen we alles zelf regelen.*/
/*Je ziet het wel eens op de t.v dat en je denkt ver van mijn bed show .*/
/*Maar moet toe geven we moeten het nu regelen .*/
/*Allemaal een fijne dag , zieken beterschap , hou het gezond .*/
/*Groetjes van Dini de R