Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Ma Okt 11 10:45:10 CEST 2021

/*Hallo allemaal goede morgen voor iedereen  die wakker is.*/
/*Vanmorgen eerst maar iets in PSP gemaakt, het ziet er buiten goed uit
al is het kouder .*/
/*Een boek vol bloemen die in de zomer hun best doen om de wereld kleur
te geven en op te fleuren .*/
/*Het was echt zoeken naar iets wat er bij paste .*/
/*De achtergrond heb ik een penseel streek gegeven , anders kreeg ik van
die donkere strepen.*/
/*En heel wat lichter gemaakt natuurlijk.*/
/*Gisteren Eric op de koffie , Ursula en Peter zouden komen maar die
waren behoorlijk verkouden.*/
/*En heb gevraagd om even weg te blijven te het over is , kan er even
niets bij hebben.*/
/*Vanmiddag zien we Henni even  en dan alle gezichten weer voorbij zien
komen , maar ook aan de telefoon gehad:-))*/
/*En dat is dan elke dag , ze slaan me nooit over :-))*/
/*Gisteravond Silent Witness gezien en we hadden er twee achter elkaar
staan.*/
/*Vera die we hadden staan die hadden we pas gezien en weer weg gedaan.*/
/*Irma La Douce  heb ik nog staan en Notting Hill voor de donkere dagen
in middag als ik niets doe:-))*/
/*Er zijn mensen die  achtergrond aan het uitzoeken zijn  is uit het
verleden van ouders .*/
/*Wij weten inmiddels hoe het allemaal zo gekomen en dat gaat naar 1600
terug .*/
/*Een verre neef van Eddy is dat aan het uitpluizen geweest, maar bleef
toch in de streek waar ze nog wonen in Lekkerkerk .*/
/*Die hebben zich niet veel verplaatst , maar natuurlijk de jeugd wel .*/
/*Cynthia had een begrafenis van Mark zijn Oma en kwam op het kerkhof,
en zag de naam van Eddy staan,*/
/*een grootouder die daar lag en was daar dat iedereen eerst baby de
zelfde naam kreeg .*/
/*En die zei  ,...Opa ik zag  je naam op een grafsteen .*/
/*Mijn oorsprong komt uit een klein plaatsje in Friesland , die toen een
herberg hadden en die nog steeds bestaat.*/
/*Maar geen Molenaar meer maar andere naam maar mijn nichtje werd wel
hartelijk daar ontvangen .*/
/*Maar van beide zijde een hardwerkende familie  en ondernemend .*/
/*Helaas werden ze vroeger niet zo oud en dat voordeel hebben wij nu in
deze maatschappij waar alles beter is geworden,*/
/*voedsel en omstandigheden.*/
/*Maar nu ik jullie groeten een een fijne dag wensen .*/
/*Zieken beterschap en hou het gewoon gezond.*/
/*Groetjes van Dini de R
/*.*/