Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Wo Okt 20 11:03:40 CEST 2021

/*Hallo allemaal een goede morgen voor allemaal.*/
/*Het is nat buiten en een behoorlijk wind.*/
/*wou hier aan de mail beginnen komt er een thuiszorg medewerkster
binnen ,*/
/*die een paar maanden geleden een hartinfarct heeft gehad.*/
/*Kwam even buurten, en even bij praten.*/
/*Toen ze die morgen dat kreeg , zei ik nog tegen haar meid ga naar huis
je ziet er niet uit.*/
/*Maar zei bleef toen doorwerken en bij laatste cliënt kreeg ze een
infarct .*/
/*Maar gelukkig gaat het telkens weer beter met haar .*/
/*Was blij haar weer gezond te zien ,
*/
/*ondanks dat ze een weg moet  lange  afgaan om helemaal weer goed te zijn.
*/
/*Dus mijn mail stond in de wacht:-))*/
/*
*/
/*Vanmorgen het dikkere dekbed erop gedaan, denk dat het tijd werd.*/
/*We zitten hier ook op het noorden .*/
/*Zomers heel lekker , maar dan wil ik de winter wel overslaan:-))*/
/*Het trainen schiet er vandaag bij in ,
*/
/*morgen weer nieuwe kansen en daar maken we dan weer gebruik van.*/
/*Ben vandaag overal laat mee , mag voor een  keer :-))*/
/*Ik groet jullie een wens ieder een fijne dag toe.*/
/*Zieken beterschap en hou het verder wel gezond ,
*/
/*en een beetje afstand , we zijn er nog lang niet.*/
/*Groetjes van Dini de R
*/
/*
*/