Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Za Sep 4 10:13:53 CEST 2021

/*Wie heeft die koperen bol verstopt , wij zijn  ben hem kwijt en is
niet te vonden.*/
/*En het is ook nog heel fris.*/
/*Oh zonnetje laat ons toch niet in de steek , gisteren straalde je nog
volop:-))*/
/*Vannacht weer een nacht zonder slaap ,
*/
/*hoesten en proesten en om 4 uur in mijn stoel gaan zitten en ook in
slaap gevallen.*/
/*Om 7 uur ,...ja het wekkertje van gehoorzaamheid ging af en toch
gewoon weer in de benen.*/
/*Maar hoop vannacht dan in een keer door te gaan en het hamertje van
klaas Vaak niet tegen te komen .*/
/*En zo is het nu elk jaar de R in de maand en alles begint van voren af
aan .*/
/*Maar ja ben je eenmaal op en je krijgt de gang weer in , dan kan de
dag weer beginnen .*/
/*Eerst maar iets in PSP gemaakt een Tube die al jaren heb liggen en
niets mee deed .*/
/*Maar vanmorgen dacht ze zijn verlieft en waarom niet , hoe je er ook
uit ziet , je blijft verlieft .*/
/*En dat mag gezien worden .*/
/*De achtergrond met een masker bewerkt  en achteraf vond ik het toch
heel apart .*/
/*Deze tubes stonden op mijn externe schijf en wie wat bewaard heeft wat .*/
/*Ik ga jullie een fijne zaterdag wensen , kom je die koperen bol tegen
, laat hem dan overal zijn warmte verspreiden.*/
/*Zieken van harte beterschap en hou het verder gezond.*/
/*Groetjes van Dini de R