Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Vr Sep 10 10:42:28 CEST 2021

/*De computer geeft aan dat het een bewolkte dag word . maar hier
schijnt nog steeds het zonnetje.*/
/*Mogen ze zich maar vergissen , hebben wij er weer een mooie dag bij.*/
/*Morgen word onze jongste kleindochter Haylee 18 jaar .*/
/*Jammer dat het allemaal zo hard groeit , had voor mij nog even klein
mogen blijven :-))*/
/*En zo word deze verjaardag voor het eerst weer gevierd in familie
kring .*/
/*We hebben nog altijd afgehouden , maar we zijn allemaal ingeënt .*/
/*Maar als je ziet op het journaal dat mensen hutje bij mutje zitten
,nog geen millimeter van elkaar af .*/
/*Onze zoon zei al zie ik eindelijk mijn zus weer :-))*/
/*Vanmiddag even strijken hebben we dat ook weer gehad , kan het wel
laten liggen,*/
/*geen kabouter die zijn handjes zal uitsteken.*/
/*Vannacht een rot nacht gehad , en om half vijf maar naar mijn stoel
verhuist.*/
/*Dus was een kort nachtje , maar de dag is des te langer .*/
/*Net de chrysanten op het water gezet Eddy had twee bossen mee genomen.*/
/*Staat ook gezellig en bloemen maken alles vrolijker .*/
/*Ik ga jullie groeten een een fijne vrijdag wensen en zieken beterschap
wensen.*/
/*Hou het verder gezond en wij nemen een kop koffie om wakker te
blijven:-))*/
/*Groetjes van Dini de R