Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Do Sep 23 10:14:44 CEST 2021

/*Het zonnetje was er weer vroeg bij , en weten dat het gewoon eerdaags
ook echt herfst word.*/
/*Afscheid van een zomer die niet echt zomer was nat en soms heel erg
lekker .*/
/*Net mijn broer gebeld , die zijn vrouw is in het verpleeghuis opgenomen.*/
/*En allebei voelen zei zich erg eenzaam, maar samen kan niet meer een
lichte dementie die niet stil staat.*/
/*Ze houd mijn broer de hele dag bezig en het is moeilijk als je niet
even je eigen gang kan gaan.*/
/*De kinderen van har hebben gezorgd dat zei toch opgenomen werd ,*/
/*ze is kort in zijn woonplaats in de buurt , elke gaat hij even op en
neer daar naar toe.*/
/*Mijn schoonzus is een dame die sterk in de schoenen stond , tandarts
was ze van beroep.*/
/*Op latere leeftijd na een huwelijk met mijn broer getrouwd , dus haar
eigen boontjes moeten doppen in haar leven .*/
/*Dat staat ons nu allemaal nog te wachten , we vergeten soms dat het
iedereen kan overkomen .*/
/*De gebreken zijn er al maar ligt gewoon veel gebreken op de loer.*/
/*En ja ze waren net over de 80 jaar , wij zijn nog net niet en hopelijk
blijven we goed van geest .*/
/*Vandaag vroeg wezen douchen , voor dat de thuiszorg kwam die heeft me
afgedroogd en aan gekleed .*/
/*En om 8 uur was alles weer klaar, toen ontbijt genuttigd .*/
/*En je begint met je dagelijkse dingen die je moet doen.*/
/*Eddy vroeg naar de winkel boodschappen doen.*/
/*En nu maar een plaatje aan de zee gemaakt, ja daar krijg ik lucht niet
in de bossen .*/
/*Maar ja zo gauw je het binnenland weer ingaat komt alles weer terug .*/
/*Blijf lekker op mijn eigen plekje wonen , daar hoor ik thuis.*/
/*Allemaal een fijne donderdag .*/
/*Zieken beterschap.*/
/*Maar hou het heel gezond.*/
/*Groetjes van Dini de R.