Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Ma Apr 11 10:43:31 CEST 2022

/Hallo allemaal een goede morgen ./
/Vandaag een iets mooier weer en word ook wat warmer volgens de
weermannen ./
/Gisteren een rustige dag gehad ondanks de koffie drinkers :-))/
/Met het avond eten ook niet zo druk gemaakt  lasagne gegeten en een
lekkere toet ./
/We nemen dit niet vaak maar af en toe na een drukke week  is het
makkelijk en ook nog lekker./
/Gisteravond hadden we naar film gekeken  die we hadden opgenomen van
België , die het/
/niet helemaal opstond , denk dat ze laat daar mee waren begonnen ./
/Dan denk je er zelf maar een mooi eind aan:-))/
/Eddy heeft de  banden van mijn scoot even opgepompt en de modder van
donderdag er af gehaald ./
/De scoot heeft de storm doorstaan ./
/Donderdag gaat die mee met de taxi mee naar het ziekenhuis Utrecht ,
/
/met de scoot rij ik door al die gangen want het is daar een fabriek daar ./
/In mens groot , en daar komen we niet vaak en dan is het zoeken waar
moet ik wezen:-))/
/Ik ga jullie groeten en een mooie maandag toewensen ./
/Maar hou het gezond en zieken beterschap gewenst./
/
/
/Groetjes van Dini de R
/