Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Wo Apr 27 10:22:02 CEST 2022

/Hallo allemaal een goede morgen./
/En ook voor het grote feest schijnt de zon voor de koning Willem
Alexander met zijn gezin ./
/Hoop dat het stralende dag mag worden en voor de burger is het dan een
feest ./
/Wij begeven ons daar niet in , al jaren dit afgezworen ,../
/in de drukte gaan lopen en vooral met de scoot is het  geen doen./
/Als op het journaal zag wat er gisteravond al op de been was ,
/
/er gewoon gevraagd niet meer te komen naar Utrecht ./
/En in Amsterdam mogen ze maar een glaasje pils drinken , en gij geloofd
dat:-))/
/Die denken als  ik er een op ga ik weer mag maar 1 glas in de hand
hebben en als dat op is neem ik weer :-))/
/Want die hand blijft dan ook gevuld  dus alleen maar blijde mensen in
Amsterdam .
/
/
/
/Gisteren in de badkamer flikkerde de lamp en dacht dit is een
stroomstoring ./
/Maar helaas met tanden poetsen gisteravond legde die het loodje ./
/Stonde we daar in het donker ./
/Vanmorgen de trap van beneden gehaald en een nieuwe lamp er in ./
/Maar moest wel met rubberhandschoenen anders kreeg je de glazen kap er
niet af./
/
/
/Allemaal een leuke dag gewenst en geniet er maar van is maar een keer
per jaar ./
/Zieken beterschap en hou het wel even gezond ./
/Groetjes van Dini de R
/
/
/