Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Do Apr 28 10:26:13 CEST 2022

/Hallo allemaal een goede morgen ./
/Vanmorgen de pedicure geweest om 8 uur , en daarna gedoucht en ben ik
echt uit geteld  ./
/ Maar mag niet klagen we gaan kleine beetjes toch vooruit./
/Probeer op de dag wel zonder zuurstof , maar met bezigheden dan moet er
toch weer aan,/
/in de nacht moet het gewoon ./
/Als ik nu kijk toen ik thuis uit het ziekenhuis kwam kon ik niets meer ./
/Zelf het praten was me te veel , nu niet meer Hoor :-))/
/
/
/Met koningsfeest wel gekeken naar de t.v en vond het ook echt leuk./
/Mensen hadden plezier en daar word je dan ook zelf blij van.
Maar in de middag de strijkplank toch maar even in de kamer gezet
/
/en ben zittend gaan strijken en die is gelukkig weer klaar ./
/Vandaag doe ik even niets heb vanmorgen al genoeg gehad. en gedaan./
/Maar koffie gaat er altijd nog en in en daar ben ik nu aan toe ./
/
/
/Wens jullie een leuke dag toe en zieken beterschap gewenst ./
/Maar hou het wel weer gezond ./
/
/
/Groetjes van Dini de R .