Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Za Aug 6 10:12:06 CEST 2022

/Hallo allemaal een goede morgen./
/Wij hadden donderdag een hele oude serie Bergerac opgenomen op 10 ./
/Jaren geleden toen we ooit jong waren en keken daar  naar./
/En kan ze nu elke  donderdag weer opnemen , om opnieuw te zien./
/Is opgenomen  op eiland Jersey , en daar speelt het zich allemaal af./
/John Nettles  speelt ook in Midsummer Murders ./
/Op de t.v is de herhaling zo erg dat je gewoon ook niet meer kijkt ,
/
/alleen het journaal is nog echt ./
/Lewis word ook weer herhaalt ook een goed serie die je terug wil zien ./
/Wij kijken geen voetbal of wat aan sport , zwemmen  en schaatsen is wel
leuk om te zien maar niet te lang ./
/Sorry voor de Ajax aanhangers , dat komt me nek uit als ik woord al
hoort ,er schijnt niemand beter te zijn./
/Ja de een houd van zijn moeder en de ander van zijn vader ,maar
verschil moet er wezen./
/Maar ik hield van allebei :-))/
/We gaan vandaag de zaterdag vieren , met een rustige dag ,te warm in huis./
/Al heb in  de avond alles open staan de warmte blijft te veel hangen ./
/En toch liggen we in de nacht onder een laken ./
/Al is het beetje wind die dan koelte geeft over voeten ,dan krijg ik
het al koude voeten./
/We gaan nog het laatste doen voor het weekend is , en de wasmachine ,../
/nog even laten draaien dan is het voor deze week weer gedaan./
/Allemaal een fijne dag ,zieken beterschap./
/Maar hou van het leven , elke dag weer ./
/Groetjes van Dini de R./
/
/
/