Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Wo Aug 17 09:48:13 CEST 2022

/Hallo allemaal een goede morgen./
/Ja en eindelijk zijn er een paar druppels vannacht gevallen,/
/Wel heel ver weg onweer , maar geen bliksem gezien :-))/
/Nu is er een klein zonnetje met wat bewolking ./
/Gisterenmiddag had ik het echt niet meer ,
/
/water drupte van mijn haar af , over mijn gezicht ./
/De fan voor me gezet , en koelde ik weer af , maar bleef wel heel klam
in huis./
/
/
/Er is een kinderfeest de week van IJsselstein ,de Y V O , en daarna
gaan de scholen weer van start./
/Daar kunnen de kinderen hun hart ophalen aan alles wat leuk en gezellig
is ./
/Hier bij ons hoor de muziek die daar van daar komt , de wind neemt het
met zich mee :-))/
/Er is volop toezicht en als je verdriet is er een kunstmoeder die je
wel een kus geeft om te troosten./
/Ach het daar hartstikke leuk , onze kinderen gingen daar ook al naar
toe met een hamer en een knijptang:-))/
/En om 4 uur is het naar huis gaan lekker eten en vroeg naar bed om 8
uur in de morgen weer naar het kinderfeest te gaan./
/
/
/De jongen Stan van de thuiszorg was vroeg , en dan ben lekker vroeg
overal mee ./
/Stan heeft de zijn diploma om in de thuiszorg te  werken ,  en leert nu
voor om fysiotherapeut te worden ./
/Dus straks van alle markten thuis om ook advies te geven./
/Maar nu is geld te verdienen voor de volgende studie en ja hij moet ook
heel hard tegenaan ./
/
/
/Ik groet jullie voor vandaag , kijken of de vermoeidheid uit mijn lijf
wil ./
/Zieken beterschap , en hou van leven, elke dag ook met tegen het beste
er van te maken ./
/Groetjes van Dini de R
/
/