Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Di Aug 30 11:17:18 CEST 2022

/Hallo allemaal een goede morgen./
/Het is zonnig maar normaal Hollands weer ./
/Al hoewel ik het gisteravond toch koude voeten had ,
/
/dan hebben we een normaal weer alles normaal en geen hitte meer ./
/Augustus loopt weer op zijn eind ./
/Toch is de zomer heel goed voor alle mensen geweest de meeste hebben er
van genoten ./
/Of je nu kampeerde of in een huisje zat , het was warm en dat was voor
iedereen ./
/Vanmorgen moest ik eerst bijkomen en heb een paar potjes geklaverjast ,
nee niet vals gespeeld ./
/Dit spelletje heb ik gekregen in 1998 , en ze hebben het voor mij op de
harde schijf gezet./
/Anders had ik niets meer aan , wij hebben dat spelletje al heel jong
leren spelen thuis. ik was 12 jaar .
/
/En vaak viel  thuis in voor mijn broer  , alleen de gast die mee
speelde was zo fanatiek./
/Dat daar ook geen trek meer in had , en mijn ouders hebben hem er toen
op gewezen dat het maar een spel was .
/
/En speel het graag alleen op de computer zonder commentaar ,van suffie
die kaart had moeten houden :-((/
/Maar klaverjassen kan ik dromen en echt je weet op een moment waar
alles zit ./
/Met de kinderen vaak hartenjagen gedaan en een en twintigen en
scrabble  en dammen ./
/Ook wel op de computer gehad ,maar na een tijdje was het over bord spel
is leuker ./
/Wij gaan nog een kop koffie nemen , en ga jullie een fijne dag wensen ./
/Geniet van het leven, en zieken beterschap./
/Groetjes van Dini de R.
/
/
/