Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Wo Aug 31 10:40:54 CEST 2022

/Hallo allemaal een goede morgen./
/Het was vanmorgen een stukje kouder , maar beter als de hitte ./
/Ze kwamen van de thuiszorg wel met de jas weer aan ./
/Ik wilde gaan schrijven sloeg mijn muis op hol en op een geven moment
begon alles te tollen./
/Kon even niets doen , maar de batterijen waren nog goed ./
/En nu of er niets aan de hand is kan alles weer gewoon./
/Zelfs in P.S.P  kon ik niets openen ./
/Het was of het wilde zeggen het is woensdag en doe mijn eigen zin :-))/
/Of het nou kwam dat ik update niet had uitgepakt weet het niet ./
/Had gisteravond geen zin om te wachten daarop en heb de computer
afgesloten./
/Soms duurt dit zolang voor dat de update klaar is ./
/Maar nu liep ik weer vast en alles even uit gedaan en opnieuw opgestart
,../
/kijken of het dan lukt zonder draaien en stoten:-))en tollen ./
/
/
/We hebben net onze koffie op en ben nu al vreselijk moe ,. al bij het
opstaan./
/Waar komt dat toch vandaan , ondanks redelijk goed geslapen./
/Maar denk altijd maar gaat over voor dat ik verander in een jongetje ,
en dat wil ik ook niet zijn :-((/
/We hebben het nu eenmaal en mag het houden , en een gegeven paard kijk
je niet in zijn bek./
/Maar ik ga er een eind aan breien , en zieken heel veel beterschap
wensen ./
/Maar hou het verder ook gezond en hou elke dag toch van het leven./
/Groetjes van Dini de R.
/
/
/