Onderwerp : [Adromapsp] een vraagje

Auteur : Magda Gaiser
E-mail : m.gaiser.75 op gmail.com
Datum : Vr Dec 9 14:04:36 CET 2022

   Kan iemand mij helpen mijn filters staan op zwart in corel 2 kan er
niets mee beginnen
weet iemand een oplossing.
en ik heb nog een vraagje ik heb de code van corel 2022 gekocht nu moet ik
hem in  de proef serie van 2022 zetten  wordt er gezegd en dan is hij
legaal maar ik krijg die versie niet weet iemand hoe ik die binnen krijg
als ik een proefserie download krijg ik 20023
 ben er al een tijdje bezig en kan geen lessen maken mijn zoon heeft op dit
moment geen tijd
 dat zal nog wel even duren   dus hoop ik maar dat er heel misschien iemand
 een oplossing vind.
 je kan ook niet met corel bellen in nederland dat vind ik zo vervelend
 vriendelijke groeten magda😫😢