Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Di Feb 8 11:10:07 CET 2022

/*Het ziet er buiten prachtig uit  achter het glas , en het verlangen
naar het voorjaar is groot.*/
/*Wat meer warmte en meer zon en het groen in de bomen zien komen.*/
/*Maar alles is beter dan de regen die nu wel genoeg is gevallen.*/
/*De weilanden hier in de omgeving staan wel blank , dus even water
genoeg .*/
/*Niet te hard roepen van de zomer staat misschien alles weer droog :-))*/
/*Maar zal genoeg kou komen , want in maart en april geeft vele natuur
verschijnselen .*/
/*Vanmorgen tot 8 uur geslapen , ja het komt er nog eens van.*/
/*En als je opstaat geloof je het nog niet :-))*/
/*Want vaak zit ik om 5 uur al in de kamer .*/
/*Maar voel me iets beter en hoop dat alles weer op zijn pootjes terecht
komt .*/
/*Een nichtje die ook astma heeft heeft nu ook corona .*/
/*Haar vader is er dood aan gegaan en hoop dat het met haar goed komt
het is bidden daar voor .*/
/*De gevolgen zijn niet mis , ben ook nog steeds heel moe en waar dat
vandaan komt,
*/
/*ik zou het niet weten , je staat er mee op.*/
/*Maar we blijven de oefeningen doen , al is het soms heel moeilijk .*/
/*En door dit te doen merk je dat het ook telkens wat beter gaat .*/
/*Maar het leven daar heb ik nog steeds zin in en wil alles meemaken .*/
/*Ik groetje jullie en wens ieder een fijne dag toe met veel zon als het
kan.*/
/*Maar hou het wel gezond en afstand .*/
/*Groetjes van Dini de R .