Onderwerp : [Adromapsp] Goede morgen.

Auteur : Dini en Eddy de Redelijkheid
E-mail : dinieneddy op live.nl
Datum : Wo Feb 16 11:22:42 CET 2022

/*Hallo allemaal een goede morgen.*/
/*Het is een regenachtige dag , maar je hoopt toch dat het vanmiddag wat
droger is .*/
/*We krijgen gewoon wat slechte dagen bij en dat voor niets  ,
*/
/*we moeten de weermannen gaan vragen om wat mooier weer .*/
/*Gisteren was ik te moe om wat te doen en had ook Ursula die ons huis
weer heeft gedaan.*/
/*Dan is de morgen ook zo weer voorbij .*/
/*En nam de aardappels mee voor haar zelf en voor Nicky ,*/
/*wij hebben nog een aardappelboer aan de deur een keer in de drie weken
komt die ,*/
/*een lekkere Zeeuwse aardappelen*/
/*Komt al jaren aan de deur , en je kan het verschil proeven.*/
/*Soms als er stampot  hutspot is klaargemaakt kom ik dan wel tekort en
dan uit de supermarkt en je proeft het verschil.*/
/*We worden in het diepe gegooid met de corona , hoop dat het straks
allemaal meevalt als er geen mondkapje meer gedragen word .*/
/*Maar ik zal er wel een dragen om toch een besmetting tegen te gaan,
wil het niet nog een keer meemaken.*/
/*Maar je merkt het loopt tegen de verkiezingen en de heren en dames
willen ook wat te zeggen hebben in de gemeentes .*/
/*Word er een beetje kriebelig van , maar de beste stuurlui die ons
regeren zullen het wel weten:-((*/
/*Maar we kunnen ook niet eeuwig in een lockdown blijven , wie kiest de
midden weg .*/
/*Maar ga jullie groeten en een fijne dag wensen.*/
/*Hou het gewoon gezond.*/
/*Groetjes van Dini de R