Onderwerp : Fw: [Adromapsp] taart

Auteur : Joke Nieuwenhuizen
E-mail : joke.nieuwenhuizen op kpnmail.nl
Datum : Wo Feb 23 22:39:50 CET 2022

Rita jouw mail kan ik altijd goed lezen.

De kleur van de tekst is in deze mail wit.
Bij sommigen valt de gekleurde achtergrond weg.
Dan is er een witte achtergrond waarop de witte tekst niet leesbaar is.
Een oplossing is te klikken op doorsturen en dan alles selecteren,
dan is de tekst leesbaar en eventueel van kleur te veranderen.
Zie voorbeeld hieronder.

Groetjes Joke